Need for Speed kūrimas perduotas Criterion, Ghost Games uždaromas

Need for Speed kūrimas perduotas Criterion, Ghost Games uždaromas

„Ghost Games“, paskutinių trijų „Electronic for Arts“ žaidimų „Need for Speed“ kūrėjai, buvo panaikinti, o lenktynių serija buvo perduota „Criterion Games“.

„Electronic Arts“ patvirtino franšizės pertvarką pranešime „GamesIndustry.biz“, pripažindama, kad net 30 pozicijų „Ghost Games“ gali būti rizikoje. Likę darbuotojai sudarys inžinerijos centrą pavadinimu „EA Gothenburg“ ir rems visos įmonės plėtrą.

Patarėjas, identifikuojantis kaip buvęs „Ghost Games“ ir būsimasis „Criterion“ darbuotojas, tą patį susitarimą apibūdino ir Polygon, pridurdamas, kad „Ghost Games“ darbuotojai Rumunijoje bus perimti į kitas toje vietoje dirbančias komandas.

EA savo pranešime teigė, kad kai kurias pozicijas iš Geteborgo, Švedijoje, perduos „Criterion“, esančiam Guildforde, Anglijoje. Criterion, geriausiai žinomas kaip „Burnout“ serijos kūrėjas per dvi ankstesnes konsolių kartas, sukūrė 2010 m. „Need for Speed: Hot Pursuit“ ir 2012 „Need for Speed: Wanted“.

Tačiau 2013 m. Rudenį „Need for Speed ​​Rivals“ plėtra visiškai pasikeitė nuo „Criterion“ prie „Ghost Games“, o dauguma „Criterion“ kūrėjų tuo metu buvo perduoti biurui, vadinamam „Ghost Games UK“. Criterion turėjo veikti dėl dar vieno žaidimo, bevardžio ekstremalaus sporto žaidimo, kuris buvo atskleistas „E3 2014“.

Tačiau studijos bendraįkūrėjai Aleksas Wardas ir Fiona Sperry paliko kompaniją 2014 metų pradžioje, o neįvardytas projektas buvo nutrauktas. Nuo tada „Criterion“ praleido savo laiką padėdam kurti „Star Wars Battlefront“, „Star Wars Battlefront 2“ ir paskutinį kartą „Battlefield 5“ „Firestorm“ battle royale režimą.

„Need for Speed ​​Heat“ buvo geriausiai įvertintas iš trijų žaidimų, nes gamyba buvo perkelta į „Ghost Games“, nors jo skaitiniai balai vis tiek bus laikomi vidutiniais. („Need for Speed ​​Rivals“ startas praėjus dviem mėnesiams po to, kai buvo perduotas „Ghost Games“.) Oficialioje žaidimo „Twitter“ paskyroje teigiama, kad „Need for Speed ​​Heat“ starto savaitę buvo daugiau žaidėjų „nei bet kuris kitas šios kartos NFS žaidimas“. Bet Blake Jorgensenas, EA vyriausiasis finansininkas, sausio 30 d. Investuotojams pasakė, kad „Need ​​for Speed ​​yra toks, kokio mes tikėjomės“ - tai reiškia nuo 3 iki 4 milijonų kopijų, parduotų remiantis ankstesnėmis rekomendacijomis.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Arba Reset password